מה הוא 'השולחן האזורי'?

'השולחן האזורי ישראל 15' הוא גוף הפועל ליצירת קפיצת מדרגה חברתית כלכלית באזור הגליל המערבי ורואה עצמו כמאגבר של האנרגיה היזמית הקיימת בשטח ומאפשר לה לפרוץ את תקרת הזכוכית שלה, בכדי להעלות את הגליל המערבי לליגה בינלאומית בתחומים הייחודיים לו.

בשולחן האזורי חברים יזמים מובילים מהאזור, בכללם גם בעלי תפקידים מהמועצה האזורית מטה אשר ועיריית עכו. יושבי הראש המשותפים של השולחן הינם הגב' רעיה שטראוס, תושבת נהריה, ומר דוד לרון, תושב רגבה. החברות בשולחן האזורי הינה בהתנדבות, ופעילותו מתקיימת בשקיפות מלאה לציבור המתבטאת בדיווח מלא באתר האינטרנט של הפרויקט.

בתקופה הקרובה מתכוון השולחן האזורי לממש את ייעודו באמצעות עידוד ותמיכה בחבילות התיירות היוצרת, שיציעו יזמים מן האזור וזאת באמצעות: סיוע ליזמים להכיר ולהתאגד, סיוע ביצירת תכנית פעולה, ליווי וחניכה מקצועית ועסקית, תמיכה בעבודה מול הרשויות, סיוע בגיוס מימון ובהסרת חסמים וכן קידום תשתיות כלליות לאשכול התיירות היוצרת של הגליל המערבי (אתר אינטרנט, מרכז מידע, לוח השנה של התיירות היוצרת כולל כנסים ואירועים שנתיים, מפה וחוברת ועוד). השולחן האזורי מקבל בימים אלה הצעות לחבילות תיירות יוצרת וכן למיזמים משותפים היוצרים תשתית עבור אשכול התיירות היוצרת או אחד מתחומיו (כגון כנס/פסטיבל או אפליקציית אייפון).

לא יודעים איך להגיש הצעה למיזם משותף? לחצו כאן

כתיבת תגובה