אשכול התיירות היוצרת בגליל המערבי

 העמוד הבא נועד להצית את דמיונכם, לעורר בכם שאלות ולהמחיש לכם את הפוטנציאל העצום של הפיכת תחום האמנות באזור הגליל המערבי למנוף תיירותי,ובעיקר איך אתם יכולים להתחבר לכל זה.

 

מה היא תיירות יוצרת בגליל המערבי? – לפני שאתם קופצים למים בואו להבין על מה אנחנו מדברים כשאנחנו אומרים 'תיירות יוצרת' – כאן תוכלו לקרוא מה זה תיירות יוצרת, אילו אנשים משתתפים בה, אילו פעילויות נכללות בה ואיך זה בכלל קשור לגליל המערבי.

מה אתם מרוויחים מזה? – החלק הזה פונה לאנשים ששואלים את עצמם 'מה יוצא לי מזה?', אבל גם לאנשים ששואלים 'איך זה שונה ממה שהכרתי עד היום?' ו'איך זה תורם לאזור כולו?'. אם הסתקרנתם אז בואו לקרוא איזה ערך מוסף יש באשכול התיירות היוצרת ליזמים, לתושבים ולאזור כולו.

למה זה מושך תיירות פנים וחוץ? – אנשים מטיילים לכל העולם, אז למה שיבואו דווקא לגליל המערבי? למה שזה ידבר לאותו טייל יצירתי וסקרן מחו"ל? ולמה שזה ידבר לטיילי הארץ? בואו לראות…

  

למה זה מתאים לנו?  – גם עליכם אמרו פעם שאתם מיוחדים ולא הבנתם למה? גם אם אתם מרגישים שהגליל המערבי הוא מיוחד מעין כמוהו, בואו לראות בדיוק אילו תכונות מיוחדות ומייחדות של האזור הן אלו שיעשו את ההבדל.

מהם האתגרים? – אמנם התקדמות היא תמיד דרך אתגרים ומכשולים, אבל בשביל להצליח צריך לדעת לא רק לראות מראש באילו מהמורות אנחנו עלולים להיתקל, אלא גם איך אנחנו עוברים אותן.
ע

מה אומרים על זה בחו"ל? – זאת הליגה הבינלאומית שאליה אנחנו רוצים לעלות…